Hoi

Stel je zelf even voor en vertel ons wat je favoriete vakantiebestemming is en waar je allemaal geweest bent of binnenkort naar toe gaat.
Plaats reactie
Inexx52
Site Admin
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20-10-2009 09:33

Hoi

Bericht door Inexx52 » 20-10-2009 17:29

Hallo allemaal

Ik ben Ine en ga samen met mijn man zo'n 3 keer per jaar op reis als het er inzit. In het voorjaar beginnen we met een korte stedentrip. In de zomer 2 weken naar een zonnige bestemming, meestal naar ons geliefde Griekenland. En ook in het najaar gaan we meestal nog een weekje weg.
Als ik niet op vakantie ben, dan ben ik er wel een aan het zoeken, of ik ben bezig met mijn website of foto's

searcher
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-10-2009 18:51

Bericht door searcher » 21-10-2009 19:05

Hi,

Ik BdB :D en mijn vrouw maken af en toe een stedentrip met dochterlief.
De kleine dame gaat nu de pubertijd in en vindt de steden en een beetje shopen geweldig.
Het leuke is dat deze kinderen t/m 12 jaar vaak gratis verblijven in een hotel en voor enkele euro's met de trein mee reizen.
Brussel en Antwerpen is harstikke leuk.

Volgend jaar Thailand.

Jaantje
Berichten: 712
Lid geworden op: 20-10-2009 16:28

Bericht door Jaantje » 21-10-2009 20:45

Ik ben Jurri(ana), oftewel Jaantje en bezoek elk jaar wel een Grieks eiland, samen met mijn man, Ben. We hebben er nu een stuk of 10 gehad.
In januari gaan we meestal nog een weekje naar een Canarisch eiland om weer even "bij te tanken".
Het weekend brengen we op het voetbalveld door. We supporten dan 2 van onze 3 zonen. Eén speelt op zaterdag en de ander op zondag.
Ik hou, naast alles wat met reizen te maken heeft, ook van koken (en eten).

Groetjes,
Jaantje

Plaats reactie